Haluatko tehdä reklamaation? Me Lentiamolla teemme parhaamme käsitelläksemme asiasi mahdollisimman nopeasti.
Jos olet vastaanottanut viallisen tai rikkinäisen tuotteen, aloita reklamaation tekeminen täyttämällä alla oleva lomake. Täytäthän lomakkeen mahdollisimman kattavasti ja yksityiskohtaisesti, jotta voimme käsitellä asiasi nopeasti ja tehokkaasti.
Kaikki lomakkeen tiedot auttavat meitä käsittelemään asiasi tehokkaammin.
Mitä tarvitsemme reklamaatiota varten? Katso alla oleva lista.
Silmälasien ja aurinkolasien reklamaatioon tarvitset:
- tilausnumeron
- ongelman kuvauksen
- lasien mallinumeron (joka sijaitsee yleensä kehysten sisäpuolella)
- kuvia, joista virhe ilmenee.
Piilolinssien reklamaatioon tarvitsemme:
- tilausnumeron
- ongelman kuvauksen
- pakkauksesta löytyvän eränumeron
- silmälääkärin myöntämän (enintään vuoden vanhan) piilolinssireseptin. Reseptiä tarvitaan vain, jos pyydämme sitä erikseen.
Huomautus! Muista säilyttää pakkaus ja siinä toimitetut piilolinssit. Joissakin tapauksissa toimittajamme saattaa tarvita pakkauksen takaisin.
Värillisten piilolinssien väriin liittyvää reklamaatiota ei hyväksytä, ellei kyseessä ole ilmeinen valmistusvirhe.
Miten teen Lentiamolle reklamaation?
Täytä lomake, jonka löydät tältä sivulta, kuvaile ongelmaa ja liitä reklamaatioon mukaan kuvia, joista virhe ilmenee.
Lisätietoja löytyy myyntiehdoistamme.