Käytätkö piilolinssejä säännöllisesti? Hanki linssitilaus Lentiamolta, niin sinun ei tarvitse pitää kirjaa seuraavan tilauksen ajankohdasta.
Voit itse valita, kuinka usein haluat linssit toimitettavan, eikä sinun tarvitse huolehtia linssien loppumisesta. Linssien tilaaminen on sekä kätevää että helppoa, ja säästät myös aikaa. Yksinkertaista elämääsi, kuten monet muut Lentiamo-ystävät jo tekevät, ja kokeile linssitilausta!
Piilolinssisi ovat aina varastossa ja lähetämme ne valitsemanasi päivänä, jotta saat ne juuri silloin, kun tarvitset niitä. Voit aina muuttaa, keskeyttää tai peruuttaa toimituspäivän. Ilmoitamme sinulle kolme päivää ennen toimitusta tekstiviestillä ja sähköpostilla. Voit milloin tahansa siirtää tai peruuttaa toimituksesi. Vaikka olet asettanut säännölliset toimitukset piilolinsseillesi, voit muuttaa tilauksen sisältöä, lisätä muita tuotteita ja lisätä bonus-tuotteita tai lahjoja. Voit myös muuttaa toimitusosoitettasi tarvittaessa.Helppoa ja kätevää, eikä piilolinssit lopu koskaan
Täysi joustavuus
Voit helposti muuttaa tilaustasi
Näin aloitat piilolinssitilauksen
Sinulle, joka olet jo asiakas
Jos olet jo asiakkaamme, olet jo puolivälissä! Sinun tarvitsee vain kirjautua sisään ja mennä "Asiakassivullesi" ja valita piilolinssitilauksen aloittaminen edellisen tilauksesi perusteella.
Uusille asiakkaille
Jos tilaat Lentiamolta ensimmäistä kertaa, sinun ei tarvitse huolehtia. Voit helposti aloittaa piilolinssitilauksen lisäämällä piilolinssisi ja toimitusvälin.
-
Lisää ostoskoriin tuotteet, jotka haluat tilata. Jos haluat muita tuotteita vain nykyisen tilauksesi mukana, rastita ruutu "Kertatilaus".
-
Siirry kassalle ja valitse luoda tilaus ostoskorisi alta. Täällä voit myös valita, kuinka usein haluat toimituksen.
-
Valitse maksutapa
-
Valmista! Tästä lähtien ilmoitamme sinulle aina kolme päivää ennen toimitustasi.
Usein kysyttyä piilolinssitilauksesta
Voinko muuttaa toimituspäivää, jos en ole kotona?
Totta kai! Voit muuttaa toimituspäivää (tai toimitusosoitetta) asiakassivullasi. Lähetämme sinulle aina ilmoituksen kolme päivää ennen odotettua toimituspäivää, jotta sinulla on riittävästi aikaa muuttaa tai peruuttaa toimituksesi.
Milloin maksu tapahtuu?
Se riippuu valitsemastasi maksutavasta. Jos olet valinnut korttitietojesi tallentamisen, tililtäsi veloitetaan automaattisesti, kun lähetämme tilauksesi. Muissa tapauksissa lähetämme maksupyynnön kolme päivää ennen arvioitua toimitusta.
Voinko peruuttaa tilaukseni?
Kyllä, voit peruuttaa piilolinssitilauksesi asiakassivullasi. Jos seuraavan toimituksen päivämäärä ei sovi, voit muuttaa päivämäärää. Voit myös muuttaa toimitusosoitetta tarvittaessa.
Minulla on tooriset linssit. Usein niitä ei ole varastossa ja joudun odottamaan niitä. Voinko luottaa siihen, että linssit saapuvat valittuna odotettuna päivänä?
Kyllä, kun tilaat linssisi, voit unohtaa odotusajat ja luottaa siihen, että piilolinssisi saapuvat ajoissa. Tuotteet, joilla on pidemmät toimitusajat (esim. tooriset linssit tai räätälöidyt linssit), tilaamme hyvissä ajoin suoraan valmistajalta.
Jos muutan tai lähden lomalle, onko mahdollista muuttaa toimitusosoitetta?
Voit aina muuttaa toimitusosoitettasi asiakassivullasi. Voit valita, muutatko toimitusosoitteen tietylle tilaukselle vai pysyvästi. Piilolinssitilaus on suunniteltu helpottamaan elämääsi, jotta sinun ei tarvitse enää koskaan huolehtia linsseistäsi.
Voinko tilata piilolinssinestettä, valita lahjan tai lisätä bonus-tuotteen?
Totta kai! Voit lisätä tuotteita tavalliseen toimitukseesi, mukaan lukien bonus-tuotteet.